Lisans Yöneticisi Çalışmıyor

Lisans Yöneticisi Çalışmıyor

KONU

Windows AutoCAD 2017/2018 ailesindeki herhangi bir ürünü başlattığınızda aşağıdaki hata iletisini görüyorsunuz (AutoCAD, AutoCAD LT, AutoCAD MEP, vb.): The License manager is not functioning or is improperly installed. AutoCAD will shut down now. (Lisans yöneticisi çalışmıyor veya yanlış takılmış. AutoCAD şimdi kapanacak.)

ÇÖZÜM 1

 FlexNet Lisans Hizmetinin çalışıp çalışmadığını kontrol edin
  1. Başlat'a tıklayın (veya Windows 10'da Başlat'a sağ tıklayın) ve Çalıştır'ı seçin.
  2. Çalıştır kutusuna msc yazın.
  3. Hizmetler konsolu penceresinin Ad sütununda, FlexNet Licensing 64'übulun ve durumunun çalışıyor olup olmadığını kontrol edin.
    • FlexNet Lisansı 64 çalışıyorsa, Hizmetler konsolu penceresini kapatın ve Çözüm 2'ye gidin.
    • FlexNet Lisansı 64 çalışmıyorsa, 4. adıma gidin.
  4. FlexNet Lisansı 64 üzerine gelin sağ tıklayın ve Özellikler'iseçin. (Not: Hizmet başlatılamazsa, Windows profilinizin yeterli izinlere sahip olduğundan emin olun. BT yöneticinize danışın.)
  5. Özellikler iletişim kutusunda, Başlangıç ​​Türü'nü Otomatikolarak değiştirmek için açılır menüyü kullanın ve Tamam'a tıklayın.
  6. FlexNet'in durumunu çalışıyor olarak değiştirmek için boş Durumhücresinde sağ tıklayın ve içerik menüsünden Başlat'ı seçin. NOT: AutoCAD sürümünüz 2018 ise, lütfen Autodesk Lisans Hizmetini yükleyin (x64) - 5.1.5 Düzeltme

ÇÖZÜM 2

Yönetici olarak çalıştır
  • Ürün simgesini sağ tıklatın, Yönetici Olarak Çalıştır'ıseçin ve ürünün beklendiği gibi çalışıp çalışmadığını görün.

ÇÖZÜM 3

 Lisans veri dosyasını yeniden oluşturun Lisans veri dosyası eksik veya bozulmuşsa ürününüz çalışmaz.
  1. Aşağıdaki klasöre göz atın: 2017 ürünleri için: C: \ ProgramData \ Autodesk \ CLM \ LGS \ < Product_Key > _2017.0.0.F 2018 ürün için: C: \ ProgramData \ Autodesk \ CLM \ LGS \ < Product_Key > _2018.0.0.F 2019 ürün için: C: \ ProgramData \ Autodesk \ CLM \ LGS \ < Product_Key > _2019.0.0.F
    1. Klasör yoksa, gizlenmediğinden emin olun.
    2. Klasör yoksa, oluşturun. NOT: <Ürün Anahtarı> ürününüzün ürün anahtarı ile değiştirin. Ürün anahtarınızı bulmak için, manage.autodesk.com adresinden Autodesk Hesabınızda oturum açın.
  2. Bir datadosyası klasörde ise, silin.
  3. Klasörde dataadlı bir metin dosyası oluşturmak için Not Defteri gibi bir metin düzenleyicisi kullanın.
  4. data'yımetin düzenleyicide açın ve dosyanın ilk satırında aşağıdakilerden birini büyük harflerle yazın:
    • _STANDALONE (ürün lisansınızın seri numarası varsa)
    • _AĞ
    • _USER (lisansınız Autodesk kimliğinize dayanıyorsa ve bir seri numarası yoksa)
  5. data'yıkaydedin ve metin düzenleyiciyi kapatın. ÖNEMLİ: Metin düzenleyicinizin LGS.data'yı gizli bir “.txt” uzantılı kaydetmediğini doğrulayın. Uzantıların gizlenmediğinden emin olmak için bu talimatlara bakın.
  6. Ürününüzü tekrar başlatmayı deneyin.

ÇÖZÜM 4

Diğer sorun giderme önlemlerini deneyin Önceki çözümler sorununuzu çözmezse, aşağıdakilerin her birini teker teker deneyin. Bir sonraki denemeden önce başarı testi yapın.
  • Reklam yazılımlarını veya kötü amaçlı yazılımları kontrol etmek için sisteminizi virüs programınıza taratın. Reklam yazılımı veya kötü amaçlı yazılım bulursanız, kaldırmanın yolları için İnternet'te arama yapabilirsiniz.
  • Virüsten koruma yazılımınızı devre dışı bırakın.
  • Sisteminizde çalışan tüm Autodesk bulut servislerinden ve uygulamalarından çıkış yapın (örn. Autodesk Masaüstü Uygulaması, A360, Fusion 360 vb.)
  • Lisansınızı yeniden etkinleştirin: Bu talimatları kullanarakdosya ve klasörlerin gizlenmediğinden emin olun.
    • Git C: \ Users \ <kullanıcı adı> \ AppData \ Roaming \ Autodesk \ ADUTve tüm dosyaları kaldırın.
    • Git C:\ Users \ <kullanıcı adı> \ AppData \ Local \ Autodesk \ WebService 'e gidin ve xml dosyasını kaldırın.
    • C: \ ProgramData \ FLEXnet adresine gidin ve varsa adları adkflex ile başlayan tüm dosyaları kaldırın.
    • Kalın yazılmış bu dosyalar oluşturulmuyorsa, aşağıdakileri tamamlayın:
      • Gelişmiş sekmesindeki İnternet Seçenekleri penceresinde, Ayarlar'ın altında Güvenlik bölümüne gidin. Ssl 3.0'ın etkin olduğundan emin olun
      • Tüm C ++ kütüphanelerini kaldırın.  Microsoft Visual C ++ Çalışma Zamanı Kitaplıkları nasıl kaldırılır ve yeniden yüklenir
      • AutoCAD ürününüzü çalıştırın ve etkinleştirmeyi deneyin.
      • AutoCAD ürününüzü kaldırın ve aşağıdaki gibi yeniden yükleyin:
      • Ürünü kaldırmak için Windows Uninstall kontrol panelini kullanın. NOT: Tüm Autodesk ürünlerinizden lisans hataları alıyorsanız, temiz bir kaldırma gerçekleştirmeniz gerekebilir. Temiz bir kaldırma işlemi gerçekleştirmeden önce sisteminizi yedeklediğinizden emin olun.
      • Tarayıcı İndirme'yi kullanarak yazılımı tekrar indirin .
      • Ürünü tekrar yüklemek için yükleyiciyi çalıştırın.

ÇÖZÜM 5

AutoCAD ürününüzü yeniden yüklemek için bir dağıtım oluşturun. Kilitli veya silinmiş lisans bilgileri nedeniyle normal yükleme başarısız olduğunda dağıtım yüklemesi bir geçici çözümdür. İşletim sistemi güncellemeleri de dahil olmak üzere lisans verilerinin kaybedilmesinin birkaç nedeni vardır. Düzenli yüklemeden farklı olarak, bir kurulum yüklemesi, ürünü başlatmaya çalışmadan önce, kayıp veya bozuk bilgileri değiştirerek lisans bilgilerinizi toplar. Bu çözümü yalnızca Çözüm 1-4'ü denedikten sonra bir lisans hatası alırsanız deneyin.
  1. AutoCAD ürününüzün önceki kurulumunu kaldırmadıysanız, şimdi Windows Kaldırma kontrol panelini kullanarak kaldırın.
  2. Bir dağıtım oluşturmak için bu talimatları
  3. Dağıtım yolunda Setup.exe dosyasını bulun.
  4. exe dosyasını sağ tıklayın ve Yönetici Olarak Çalıştır'ı seçin.
  5. AutoCAD ürün dağıtımınızı yüklemek için talimatları izleyin.
  6. Bilgisayarınızı yeniden başlatın ve AutoCAD ürününüzü başlatın.
  Kaynakça: https://knowledge.autodesk.com/support/autocad/troubleshooting/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/AutoCAD-2017-fails-to-launch-after-install.html
    • Related Articles

    • Lisans Türü Bilgileri Nerede Bulunur?

      Lisansınızla ilgili bilgileri Autodesk Hesabınızdaki Yönetim sekmesinde bulabilirsiniz. NOT: Seri numaranız ve şifrenizi öğrenmek için Autodesk Account sayfasını açmalısınız yetkili mail adresi ile giriş yaptığınızda Management başlığı altında ...
    • Lisanslama Seçenekleri

      Autodesk, her biri kendi lisanslama teknolojisine sahip iki tür abonelik erişimi sunar. Bağımsız Lisanslar (tek kullanıcılı erişime sahip aboneliklerde bulunur) Tek kullanıcılı erişim, bir veya daha fazla bağımsız lisansa ihtiyaç duyan kuruluşlar ...
    • Autodesk Yazılımlarının Kaldırılması

      Bir Autodesk ürününü yükleme veya kaldırma denemesi başarısız olduysa ve tekrar Autodesk programı yükleyemiyor veya kuramıyorsanız tüm Autodesk ürünlerini ve destekleyici uygulamalarını kaldırarak sisteminizi temizlemeniz önerilir. Autodesk ...
    • Bir Autodesk Ürünü İçin Etkinleştirmeyi Sıfırlamak

      Sorun Tek kullanıcılı bir lisansı olan bir kullanıcıysanız, bu sorunlar olduğunda etkinleştirmeyi sıfırlamanız gerekebilir: Ürününüz başlamıyor. Ürününüzü etkinleştiremez veya etkinleştirmeniz gereken mesajlar alabilirsiniz. Aktivasyon sırasında şu ...
    • Eğitim Kurumu Dağıtımı için 900 ile Başlayan Seri Numarası Kullanılamaz

      Konu: Autodesk Education Community sitesinde bir eğitimci olarak kaydolursunuz, ancak eğitim kurumunuz için indirdiğiniz yazılımı etkinleştirmeye çalıştığınızda, "900-" ile başlayan seri numaranız çalışmaz. Nedenler: Eğitimciler kendileri veya ...