Autodesk Ürünü Yüklerken 1606 veya 1317 Hatası

Autodesk Ürünü Yüklerken 1606 veya 1317 Hatası

Konu

Yazılımınızı yüklemeye çalıştığınızda 1606 veya 1317 hata mesajı görüyorsunuz.

Nedenler

Bu hata neden olabilecek durumlar şunlardır:
  • Önceki yüklemelerden kalan dosya kalıntıları
  • Shell Folders veya User Shell Folders KlasörlerindeHatalı Windows Kayıt Defteri ayarları.

Çözüm

Çözüm 1- Shell Folders (Kabuk Klasörleri) Klasörleri kayıt defteri anahtarlarını gözden geçirin
  1. Başlat> Çalıştır'ı seçin ve Çalıştır kutusuna regedit yazın.
  2. Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nde şuraya gidin: HKEY_LOCAL_MACHINE \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Explorer \ Shell Klasörleri
  3. Common Documents anahtarında bu değerleri kontrol edin:
    • İsim = Common Documents
    • Türü = REG_SZ
    • Veri = C:\Users\Public\Documents
  4. Anahtar yoksa, 3. adımda verilen Ad, Tür ve Veriler için değerleri kullanarak ekleyin.
  5. Dosya Gezgini'ni kullanarak, klasörlerin Shell Folders'taki tuşlar için Veri altında gösterilen C: \ Users \yollarında gerçekten var olduğunu doğrulayın. Yapmazlarsa, onları oluşturun.
Çözüm2 -İnceleme Shell Folders klasörleri tuşları kayıt Shell Folders klasörlerini gözden geçirip düzenleyebilmek için Microsoft makalesindeki yönergeler ‘i izleyin. Çözüm 3- Bir önceki yüklemenin kalıntılarını gidermek için Microsoft Düzelt çözümünü kullanın Not: Hata mesajı “Hata 1606. Ağ konumu Kurulumuna erişilemedi” diyorsa, önceki bir kurulumun kalıntıları sorunun nedeni olabilir.
  1. Microsoft Program Yükleme ve Kaldırma Sorun Gidericisini (Microsoft Fix it olarak da bilinir) indirinve yükleyin.
  2. Kalıntıları tanımlamak ve kaldırmak için talimatları izleyerek sorun gidericiyi çalıştırın.
  3. Yazılımınızı tekrar yüklemeyi deneyin.
Kaynakça: https://knowledge.autodesk.com/search-result/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/Error-1606-when-installing-2014-product.html  
    • Related Articles

    • Bir Autodesk Ürünü İçin Etkinleştirmeyi Sıfırlamak

      Sorun Tek kullanıcılı bir lisansı olan bir kullanıcıysanız, bu sorunlar olduğunda etkinleştirmeyi sıfırlamanız gerekebilir: Ürününüz başlamıyor. Ürününüzü etkinleştiremez veya etkinleştirmeniz gereken mesajlar alabilirsiniz. Aktivasyon sırasında şu ...
    • Autodesk Yazılımının Yüklenmesi Sırasında 1603 Hatası

      Konu Autodesk yazılım yüklemeniz başarısız oldu ve "1603" şeklinde bir hata mesajı ile karşılaştınız. Hata 1603, Autodesk ürününüzün yüklenmesi sırasında bir sorun oluştuğunda Microsoft Windows Installer (MSI) tarafından oluşturulan genel bir ...
    • Yükleme Sırasında Sistem Belirtilen Aygıtı veya Dosyayı Açamıyor Hatası

      Konu Bir Autodesk ürününü yüklemeye çalıştığınızda, aşağıdaki hata iletisini görürsünüz: The system cannot open the device or file specified. Nedenler Antivirüs dosyayı engelliyor veya dosya mevcut değil. Çözüm Hata iletisindeki dosyanın gerçekte ...
    • Bir Autodesk Eğitim Lisansını Yenilemek veya Uzatmak

      Konu: Autodesk Eğitim Topluluğu'ndan edindiğiniz yazılımın lisansının süresi doldu ve lisansı yenilemek veya uzatmak istiyorsunuz. Çözüm: Yetkili öğrenciler, eğitimciler ve eğitim kurumları, Autodesk Eğitim Topluluğu aracılığıyla üç yıllık ücretsiz ...
    • Autodesk Yazılımlarının Kaldırılması

      Bir Autodesk ürününü yükleme veya kaldırma denemesi başarısız olduysa ve tekrar Autodesk programı yükleyemiyor veya kuramıyorsanız tüm Autodesk ürünlerini ve destekleyici uygulamalarını kaldırarak sisteminizi temizlemeniz önerilir. Autodesk ...