Bir Autodesk Ürünü İçin Etkinleştirmeyi Sıfırlamak

Bir Autodesk Ürünü İçin Etkinleştirmeyi Sıfırlamak

Sorun

Tek kullanıcılı bir lisansı olan bir kullanıcıysanız, bu sorunlar olduğunda etkinleştirmeyi sıfırlamanız gerekebilir:
  • Ürününüz başlamıyor.
  • Ürününüzü etkinleştiremez veya etkinleştirmeniz gereken mesajlar alabilirsiniz. Aktivasyon sırasında şu hataları alabilirsiniz:
  • The serial number you entered is not valid. Try again.
  • Error 0015.111.

Nedenler

Bozuk lisans bilgileri veya Windows arızası, hataya neden olabilir.

Çözüm:

Bu talimatları, yalnızca tek kullanıcılı, bağımsız bir lisansınız varsa (abonelik veya sürekli) varsa uygulayın. NOT: Tek bir bilgisayarda Autodesk ürünü yüklemeye ve kullanmaya yetkili bir kullanıcıysanız, bu lisansa sahipsiniz.
  • Başlamadan önce, çalışan tüm Autodesk ürünlerini kapatın.
  • Tüm dosyaları görünür yapmanız gerekir.
Windows
Tüm gizli dosyaları gösterme talimatlarını izleyin.
Mac OS
  • Kütüphane klasörünü görünür yap:
  • Bir Bulucu penceresi açın.
  • Git > Ana Sayfa'yı seçin.
  • Görünüm > Görünüm Seçeneklerini Göster'i seçin.
  • Kitaplık Klasörünü Göster'i seçin.

Abonelik mi yoksa kalıcı mı?

Aşağıdaki adımlar, abonelik lisansınızın veya kalıcı lisansınızın olup olmamasına göre değişir. Hangisi olduğundan emin değil misin? Düzenli aralıklarla (aylık, çeyrek vb.) yeniliyorsanız, bir abonelik lisansınız vardır. 1 Ağustos 2016'dan sonra satın aldıysanız, muhtemelen bir abonelik lisansına sahip olursunuz. Ürünü süresiz olarak kullanma hakkını veren bir ilk maliyet ödemeniz durumunda kalıcı lisansa sahip olursunuz. Ayrıca, ürün güncellemelerine ve desteğine hak kazandıran bir bakım planı için yıllık olarak ödeme yapabilirsiniz.

Abonelik Lisansı için Sıfırlama

Windows
  1. Bu konumlara gidin ve aşağıdakileri kaldırın:
    • C: \ Users \ <username> \ AppData \ Roaming \ Autodesk \ ADUT—Adut klasörünü silin.
    • C: \ ProgramData \ FLEXnet —Adkflexile başlayan tüm dosyaları silin.
    • C: \ ProgramData \ Autodesk \ CLM \ LGS \ klasöründe varsa, ürününüze ait <ProductKey_Version> klasörünü silin (örn. AutoCAD 2019 için 001K1_2019.0.0.F)
    • C: \ Users \ <username> \ AppData \ Local \ Autodesk \ Web Servislerixml dosyasınısiler.
  2. Etkinleştirmeyi sıfırlamak için ürününüzü başlatın.
Mac OS
  1. Çalışıyorsa Stop Time Machine.
  2. Bu konumlara gidin ve aşağıdakileri kaldırın:
    • Ev (Kullanıcı adı) / Library / Application Support / Autodesk / ADUT-Sil ADUT klasör.
    • Kök(örneğin, Macintosh HD) / Kitaplık / Tercihler / FLEXnet Publisher / -Adk ile başlayan iki dosyayı silin. ÖNEMLİ: Autodesk olmayan dosyaları kaldırmayın (bu klasörde Adobe dosyaları da bulunabilir)
    • Home(Kullanıcı adı) / Library / Application Support / Autodesk / Web Servisleri- varsa xml dosyasını silin.
    • / Library / Uygulama Desteği / Autodesk / CLM / LGS varsa ürüne özel <ProductKey_Version> klasörünü silin (örn. AutoCAD 2019 için 001K1_2019.0.0.F) İPUCU: Ev klasörünüze ulaşmak için, Finder'daki Go (Git) menüsünden Home'u (Ana Sayfa) seçin. Kök klasörünüze ulaşmak için Bilgisayar'ı seçin.
  3. Etkinleştirmeyi sıfırlamak için ürününüzü başlatın.

Kalıcı lisanslar için sıfırlama

Windows
Windows sürümüne bağlı olarak, aşağıdaki klasörlere gidin ve adskflex ile başlayan tüm dosyaları kaldırın:
  • Windows XP: C: \ Belgeler ve Ayarlar \ Tüm Kullanıcılar \ Uygulama Verileri \ FLEXnet
  • Windows 7/8/10: C: \ ProgramData \ FLEXnet
Bu, kurulu tüm Autodesk ürünleri için aktivasyon bilgilerini sıfırlayacaktır. NOT: adsk dosyalarını silemeyeceğiniz bir mesaj alırsanız, LMU.exe işlemini sonlandırmak için Windows Görev Yöneticisi'ni (Ctrl + At + Delete) kullanın.
MacOS
  1. Çalışıyorsa Stop Time Machine.
  2. Git Root(örneğin, Macintosh HD) / Library / Tercihler / FLEXnet Publisher / ve adsk ile başlayan iki dosyaları silin. İPUCU: Ev klasörünüze ulaşmak için, Finder'daki Go (Git) menüsünden Home'u (Ana Sayfa) seçin. Kök klasörünüze ulaşmak için Bilgisayar'ı seçin. ÖNEMLİ: Autodesk olmayan dosyaları kaldırmayın (bu klasörde Adobe dosyaları da bulunabilir).
  3. Etkinleştirmeyi sıfırlamak için ürününüzü başlatın.
Kaynakça: https://knowledge.autodesk.com/search-result/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/Forcing-re-activation-of-product.html
    • Related Articles

    • Autodesk Ürünü Yüklerken 1606 veya 1317 Hatası

      Konu Yazılımınızı yüklemeye çalıştığınızda 1606 veya 1317 hata mesajı görüyorsunuz. Nedenler Bu hata neden olabilecek durumlar şunlardır: Önceki yüklemelerden kalan dosya kalıntıları Shell Folders veya User Shell Folders KlasörlerindeHatalı Windows ...
    • Bir Autodesk Eğitim Lisansını Yenilemek veya Uzatmak

      Konu: Autodesk Eğitim Topluluğu'ndan edindiğiniz yazılımın lisansının süresi doldu ve lisansı yenilemek veya uzatmak istiyorsunuz. Çözüm: Yetkili öğrenciler, eğitimciler ve eğitim kurumları, Autodesk Eğitim Topluluğu aracılığıyla üç yıllık ücretsiz ...
    • Autodesk Yazılımlarının Kaldırılması

      Bir Autodesk ürününü yükleme veya kaldırma denemesi başarısız olduysa ve tekrar Autodesk programı yükleyemiyor veya kuramıyorsanız tüm Autodesk ürünlerini ve destekleyici uygulamalarını kaldırarak sisteminizi temizlemeniz önerilir. Autodesk ...
    • Bulut Tabanlı Ürünler için Bir Eğitim Lisansını Yenilemek veya Uzatmak

      Konu: Bir Autodesk bulut ürünü için eğitim lisansınızın süresi doldu ve bunu yenilemek istiyorsunuz. Çözüm: Yetkili öğrenciler, eğitimciler ve eğitim kurumları, Autodesk Eğitim Topluluğu aracılığıyla üç yıllık ücretsiz yazılım lisansları edinebilir. ...
    • Eğitim Lisansınız Hakkında Autodesk ile Nasıl İletişime Geçilir?

      Konu Bir öğrencisisiniz, eğitimciniz veya bir eğitim kurumunuz var ve Eğitim yazılımı lisansınız hakkında Autodesk Destek ile iletişime geçmek istiyorsunuz. Çözüm İndirme, yükleme veya etkinleştirme konusunda yardıma mı ihtiyacınız var? Gerekli ...